WELL BOOKS

Ще один книжний інтернет-магазин? Не зовсім. Скоріше — спільнота однодумців та приватний (хочеться написати «привітний») клуб для тих, хто цікавиться економікою та хоче дізнатися більше про вільні економічні погляди. Сайт WELL BOOKS увійшов на досить перенасичений онлайн-ринок книг України з цікавою ідеєю та вдалим позиціюванням. І — на суб’єктивний погляд — вже на старті має всі складові для успішного зростання.

Асортимент

З першого погляду в очі впадає особлива тематична направленість підбірки. Всі книги, запропоновані на продаж, так чи інакше присвячені питанням економіки. Художня література, нон-фікшн, підручники, ба навіть дитячі комікси дають можливість поринути у світ економічних відносин, законів, проблем. Хоча є деякі виключення: література, яка розкриває аспекти психології, саморозвитку, менеджменту.

Загалом наявний асортимент книг включає твори від 32 авторів. Перелік вражає: від Сунь Цзи до Томаса Еріксона. Звичайно ж, не обійшлося без класики на кшталт Айн Ренд та Наполеона Гілла. Та є ще дещо цікаве. Це унікальні для українського ринку книги.

Мова йде про продукцію власного видавництва. Це книги відомих економістів та науковців, які дотримувалися лібертаріанських поглядів. До цього їх не перекладали та не видавали в Україні. Тож компанія WELL BOOKS видає і першою пропонує цю літературу.

Дизайн

Простий і легкий, з переважно світлими відтінками та достатнім простором. Повністю відповідає сучасним вимогам та створює відчуття візиту до приємної книгарні. Такої, де мінімум декору та максимум акцентів на головному — книгах. Проста рубрикація, найпопулярніші книги та автори, рецензії, умови доставки та оплати, статті блогу — ключові частини головної сторінки.

Товарні сторінки теж справляють приємне враження: коротка інформація про книгу, детальний опис, дані про доставку та оплату. Є все для ознайомлення, і додаткових питань не виникає.

Оформлення покупки

Принцип замовлення сподобався. При додаванні книги до кошика з’являється бічне меню. Можна відразу оформити покупку, подивитися додаткову рекомендовану книгу (та додати її). Зручна опція — подарункове пакування. Таким чином розробники сайту врахували побажання значної частини цільової аудиторії: тих, хто купують бізнес-літературу в якості презентів для керівників, колег, партнерів.

Полів для заповнення мінімум: ПІБ, номер телефону, e-mail та дані доставки (сайт співпрацює лише з Новою Поштою). Можна замовити доставку на іншу адресу та додати примітку до замовлення. Все чітко, лаконічно, та питань не викликає.

Для кого?

Після ознайомлення з асортиментом хочеться виділити як мінімум три групи цільових клієнтів сайту WELL BOOKS.

  1. Люди, які цікавляться бізнесом, економікою, саморозвитком та хочуть дізнатися більше. Для них — нон-фікшн та загальновизнана класика жанру. А ще є ніша дитячої нон-фікшн літератури. Тож можна залучати найменших, і це ще один плюс до репутації магазину.

  2. Читачі, які «в темі» і прагнуть поглибити знання. Для них — круті переклади іноземних класиків лібертаріанства, а також література, яка охоплює питання психотерапії, менеджменту, професійних аспектів економіки.

  3. Клієнти, які купують літературу у подарунок. Статусні презенти і вигляді якісної бізнес-літератури досі поширені (і це чудово). І варто сказати, що WELL BOOKS допомагає з вибором. Як мінімум у двох аспектах: створив спеціальну категорію подарункових книг та пропонує опцію у вигляді подарункового пакування (про це було вище).

Клуб — особлива «фішка»

Зацікавити клієнтів та перетворити х на постійних покупців і вірних прихильників — мета будь-якого магазину. Тим паче — книжного. WELL BOOKS пропонує з цією метою цікаву «фішку»: участь у клубі.

Інформації про клуб на сайті небагато. З опису на сторінці стає зрозуміло, що це — осередок прихильників лібертаріанства та саморозвитку. І що тим, хто приєдналися до нього, представники сайту обіцяють цікаві інформаційні розсилки та вигідні пропозиції. Що ж, непогано. Особливо, якщо це буде реалізовано на якісному рівні.

Загальні враження

Впадає в очі проста мова, з якою представники магазину спілкуються з потенційними клієнтами. Попри специфіку асортименту, автори обрали лаконічний та спрощений стиль описів. Є припущення, що таким чином команда бажає залучити людей, які тільки-но починають цікавитись подібною літературою і не готові до складної термінології та сухих текстів.

Ще одна непогана ідея — публікація рецензій. На перший погляд, присутні експертні думки про кожну книжку з асортименту. Це дуже допомагає з вибором. Особливо, якщо читач ще не відносить себе до експертів і хоче знати, на що він витрачатиме кошти.

Цінова політика

Приводити ціни зараз — справа не дуже доречна, бо економічна ситуація в Україні та валютний курс досить нестабільні. Деякі книги коштують стільки ж, скільки у конкурентів магазину, деякі — дешевші. Ціни ексклюзивів (це про згадані вище видання власного видавництва WELL BOOKS) теж прийнятні.

Оперативність

Як вже було сказано, магазин співпрацює лише з «Новою Поштою». Спосіб оплати теж лише один — карткою на сайті. На сторінці з умовами вказано, що обробка замовлення та доставка займають до трьох робочих днів.

Пробне замовлення було оформлене зранку (об 11.00). Представники магазину виконали особисте побажання (вказав, що не хочу, щоб мені дзвонили). Куплену книгу отримав наступного дня, ввечері. Нова, добре запакована. Жодних нарікань щодо якості немає.

Висновки

Безперечні плюси сайту WELL BOOKS:

  • крутий спеціалізований асортимент;

  • просте оформлення і швидка обробка замовлень;

  • клуб прихильників сайту зі спеціальними умовами та бонусами;

  • доступ до ексклюзивної літератури, присвяченої лібертаріанству.

І декілька мінусів:

  • всього лише один оператор доставки;

  • досить невеликий асортимент (проте варто розуміти, що сайт тільки відкрився).

Загалом враження позитивні. Такого проєкту не вистачало на українському книжковому ринку. І добре, що він з’явився саме зараз. Бо попереду на Україну чекає багато змін, і економічна освіченість громадян дуже цьому зарадить.